غذای محلی استانبول کنافه

اگر شما هم به طعم غذاهای استانبولی محلی و شیرینی هاعلاقه داشته باشید، مطمئنا نام کنافه را شنیدید. کنافه نوعی شیرینی است که از آن به عنوان یکی از بهترین شیرینی های محلی استانبول یاد می شود. ما امروز می خواهیم به شما بگوییم که کنافه چیست و بهترین قنادی استانبول برای خوردن کنافه کدام قنادی است. به هر حال اگر شما هم اهل خوردن شیرینی و شیرینی جات هستید، بهتر است که این مطلب را بخوانید و حتما در سفر به استانبول به یکی از قنادی های معروف استانبول بروید و طعم یک کنافه خوشمزه را برای یک بار هم که شده، امتحان کنید. 



درباره کنافه


کنافه نوعی شیرینی یا دسر است که با یک نوع پنیر و خمیر درست می شود و روی آن با یک شربت غلیظ پوشانده می شود. این شیرینی طعم بسیار خاص و جالبی دارد و بعد از باقلوا به عنوان محبوب ترین دسر ترکیه ای شناخته می شود. البته خوب است این را هم بدانید که کنافه اصالتا ترکیه ای نیست و از جهان عرب به ترکیه و شهر زیبای استانبول وارد شده است. اگر شما هم از طعم شیرینی ها و غذاهای پنیری خوشتان می آید و از طعم خاص شیرینی های ترکیه ای هم خوشتان می آید، بی شک شیفته طعم کنافه می شوید. چراکه این شیرینی تا حدی طعمی شبیه به باقلواهای استانبولی دارد. اما به خاطر طعم پنیری که در آن استفاده می شود، کمی طعم متفاوت تری به نسبت آن ها دارد.

بهترین قنادی استانبول برای خوردن کنافه


یک قنادی به نام نابولسی در استانبول وجود دارد که در خیابان الدین در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. صاحب این قنادی فردی به نام مصطفی است که اهل شهر نابلس در فلسطین است. داستان افتتاح این قنادی هم از این قرار است که آقای مصطفی در طی یک سفر کوتاه به استانبول متوجه شده است که در این شهر هیچ قنادی وجود ندارد که به صورت اختصاصی در آن کنافه فروخته می شود. به همین خاطر او تصمیم می گیرد که قنادی نابولسی را در استانبول افتتاح کند و در آن فقط کنافه بفروشد. وقتی که این تصمیم را می گیرد، دوباره به استانبول بر می گردد و مقدمات افتتاح این قنادی ویژه را در استانبول مهیا می کند. او خیلی زود متوجه می شود که ایده اش برای ساخت یک قنادی انحصاری برای طبخ کنافه یک ایده ناب بوده است و این را از استقبال شدید مردم از قنادی تازه تاسیسش متوجه می شود.

درباره قنادی نابولسی در استانبول


قنادی نابولسی که حالا در آن کنافه نابولسی سرو می شود، در یک منطقه شلوغ و در نزدیکی میدان اصلی منطقه فاتح استانبول واقع شده است. جالب است بدانید که این قنادی با اینکه اجاره سنگین و مالیات بالایی دارد، اما به قدری محبوب شده است که پرداخت این مبلغ اجاره و مالیات برای صاحب آن ساده شده است و این روزها هم اهالی استانبول و هم توریستان به خوردن کنافه این قنادی علاقه نشان می دهند. پس بهتر است که شما هم ریسک نکنید و به جای رفتن به دیگر قنادی های استانبول، همین قنادی را برای امتحان کردن طعم کنافه انتخاب کنید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که یک کنافه خوشمزه، تازه و لذیذ به شما فروخته می شود و با خوردن آن می توانید طعم واقعی کنافه را بچشید.

دیگر قنادی های استانبول برای خوردن کنافه


اگرچه همان طور که گفته شد، قنادی نابولسی بهترین قنادی استانبول برای خوردن کنافه است. اما به جز این قنادی، قنادی های دیگری هم در استانبول وجود دارند که در آن ها نیز کنافه طبخ می شود. به هر حال اگر گذرتان به این قنادی نیفتاد و یا به هر دلیلی نتوانستید طعم لذیذ کنافه های آن را بچشید، قنادی های دیگری هم در استانبول وجود دارند که بتوانید برای خوردن کنافه به آن ها مراجعه کنید. از جمله بهترین قنادی های استانبول برای خوردن کنافه می توان به قنادی گولو اوغلو در منطقه کاراکوی استانبول، قنادی دیوان در تکسیم استانبول، قنادی بایلان در منطقه کادیکوی استانبول، قنادی آکدنیز هاتای سوفراسی در منطقه فاتح استانبول و قنادی دلیکاتسین در نیشان تاشی اشاره کرد. توصیه ما به شما این است که اگر برای خوردن کنافه به این قنادی ها مراجعه کردید، شیرینی های دیگرشان را هم امتحان کنید. چراکه در این قنادی ها بر خلاف قنادی نابولسی، شیرینی های دیگری هم به جز کنافه فروخته می شود که آن ها نیز ارزش امتحان کردن را دارند.

تاحالا راجب قیمت غذاهای خیابانی استانبول چیزی شنیدی

رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول

اگر گشتی در اینترنت بزنید و کمی درباره بهترین رستوران های استانبول مطالعه کنید، می بینید که بارها و بارها در جاهای مختلف از نیک نامی و کیفیت رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول یاد شده است. رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول از نگاه توریستان یکی از بهترین رستورانهای استانبول است. این رستوران هم حال و هوای بسیار جالبی دارد و هم اینکه در آن غذاهای بسیار خوشمزه و جذابی سرو می شود. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول آشنا کنیم. 


درباره رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول


مساله ای که باعث خاص شدن رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول شده، این است که این رستوران حال و هوای بسیار جالبی دارد. آن حسی که شما بعد از غذا خوردن در یک رستوران پیدا می کنید، بیشتر از اینکه به خاطر خود غذا باشد، به خاطر حس و حالی است که آن رستوران دارد. یک رستوران با خدمه صمیمی و مهربان و همین طور نورپردازی و آکوستیک جالب می تواند قلب مشتریانش را برباید و این همان کاری است که رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول موفق به انجامش شده است! به هر حال اگر شما هم می خواهید یک شب به یادماندنی را در استانبول سپری کنید و یک غذای خوشمزه را در یک محیط شاد و صمیمی میل کنید، بهتر است که به رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول بروید.


حال و هوای رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول


رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول یک حال و هوای هنری بسیار جالب دارد. در این رستوران یک فضای غذاخوری بسیار جذاب وجود دارد که دیوارها و ستون های آن با کاشی کاری های سفیدرنگ و آبی رنگ دیزاین شده اند و این باعث شده که رستوران کاراکوی لوکانتاشی حال و هوای ساختمان های دوران بیزانس را پیدا کند. درست در وسط سالن غذاخوری رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول یک پلکان زیبا وجود دارد که سالن غذاخوری همکف را به سالن غذاخوری طبقه اول مرتبط می کند. توصیه ما به شما این است که اگر ممکن بود میزتان را در همان طبقه همکف رزرو کنید و تا جای ممکن به طبقه بالای رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول نروید.


غذاهای رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول


در رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه ای سرو می شود. با این حساب می توانید مطمئن باشید که با هر ذائقه ای که داشته باشید، با قلبی شاد و صورتی خندان از رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول خارجی می شوید. در این رستوران همه مدل غذایی از غذاهای آمریکایی گرفته تا جگر گوسفند و میگوهای خوشمزه و حتی اختاپوس و دیگر غذاهای دریایی سرو می شود. البته توصیه ما به شما این است که اگر سخت سلیقه هستید و هر نوع غذایی را دوست ندارید، از گارسون های رستوران کاراکوی لوکانتاشی درباره هر غذا سوال بپرسید و از او بخواهید که برایتان طعم غذای مورد نظرتان را توضیح دهد و به شما بگوید که از چه ادویه هایی در آن غذا استفاده شده است. اگر هم سخت سلیقه نیستید، بهتر است که ریسک سفارش دادن یک غذای جدید و ناشناخته را قبول کنید و اجازه دهید که سرآشپز رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول با این طعم جدید شما را سورپرایز کند. مطمئن باشید که در این صورت از نتیجه شگفت زده می شوید و با چشیدن طعم های جدید غذاهای رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول یک احساس جدید را تجربه می کنید.


آدرس رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول


رستوران کاراکوی لواکانتاشی استانبول در یک محله جذاب و سرزنده در نزدیکی گلدن هورن و تنگه بسفر واقع شده است. این رستوران درست در منطقه بی اوغلو و خیابان کمانکش استانبول واقع شده است و هم برای وعده ناهار و هم برای وعده شام و شب زنده داری گزینه مناسبی است.  این رستوران دقیقا در پلاک 37 خیابان کمانکش استانبول واقع شده است و تقریبا هر کسی در استانبول آن را می شناسد. با این حساب پیدا کردن این رستوران در منطقه بی اوغلو کار بسیار ساده ای است و مسلما از بابت پیدا کردن آن با مشکل مواجه نخواهید شد.

با همه این اوصاف به شما توصیه می کنیم که حتما در تور استانبول و بعد از اینکه خوب گشت و گذارتان را در منطقه بی اوغلو استانبول کردید و خوب از مراکز خرید استانبول در این منطقه دیدن کردید، به رستوران کاراکوی لوکانتاشی استانبول بروید و حتما از این فرصت ناب برای غذا خوردن در یکی از بهترین رستوران های استانبول استفاده کنید.

درباره کشوره استانبول

آیا شما هم دلتان می خواهد که به یک شهر سرزنده و مدرن سفر کنید تا بتوانید یک هفته ای را بدون فکر و دغدغه سپری کنید و فقط خوش بگذرانید؟ آیا شما هم دلتان می خواهد که تجربه خرید از شعب بهترین برندهای دنیا را پیدا کنید و در جذاب ترین اماکن تفریحی تفریح کنید؟ در این صورت ما به شما تور استانبول را پیشنهاد می کنیم! در ادامه زیر و بم تور استانبول را برایتان توضیح می دهیم و به شما یک سری نکات جالب و کاربردی درباره تور استانبول یاد می دهیم! تور خیلی ارزان استانبول

ادامه مطلب ...