پولدارترین بازیگران ترکیه

آیا شما هم به دیدن فیلم های ترکیه ای علاقه دارید؟ آیا شما هم اخبار سلبریتی های ترکیه و بازیگران آن را دنبال می کنید؟ آیا شما هم می خواهید که بدانید پولدارترین بازیگران ترکیه که همیشه آن ها را در سریال ها می بینید، کدام ها هستند؟ پس با ما همراه باشید! 


-10کیوانچ تاتلیتوغ با ثروت 1 میلیون دلار


در لیست ما کیوانچ تاتلیتوغ دهمین بازیگر ثروتمند ترکیه است. او یک بازیگر، مدل و بازیکن اسبق بسکتبال در ترکیه است و در سال 1983 میلادی در آدانا ترکیه به دنیا آمده است. جالب است بدانید که درآمد او در بازیگری از هر هنرپیشه دیگری در این کشور بیشتر است و همیشه دستمزدهای بسیار بالایی را درخواست می کند.


-9ازگی اسار اوغلو با ثروت 1.3 میلیون دلار


نهمین رتبه پولدارترین بازیگران ترکیه به ازگی اسار اوغلو تعلق می گیرد. این هنرپیشه ماهر در خیلی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی ترکیه نقش بازی می کند. او که در سال 1987 میلادی در ازمیر به دنیا آمده، از سن 17 سالگی کار بازیگری را شروع کرده است و تا به حال جوایز زیادی مثل جایزه پرتقال طلایی را برای بهترین بازیگر کسب کرده است.


-8انگین اکیورک با ثروت 1.5 میلیون دلار


انگین اکیورک یکی دیگر از پولدارترین بازیگران ترکیه است و جدای از بازیگری، کار روزنامه نگاری را نیز انجام می دهد. او متولد 1981 در شهر آنکاراست و تحصیلاتش را در دانشگاه آنکارا به اتمام رسانده است. گفتنی است که جایزه بین المللی امی اوارد را هم کسب کرده است.


-7هازل کایا با ثروت 1.8 میلیون دلار


 در لیست پولدارترین بازیگران ترکیه، هزال کایا رتبه هفتم را به خودش اختصاص می دهد. او یک مدل و بازیگر ترکیه ای است و در سال 1990 میلادی در استانبول به دنیا آمده است. خوب است این را هم بدانید که نام اصلی او لیلا هزال کایا است، اما بیشتر با نام هزال کایا شناخته می شود. در ضمن این بازیگر معروف تحصیلاتش را در دانشگاه بیلگی استانبول به اتمام رسانده است.


-6مراد ییلدریم با ثروت 2 میلیون دلار


مراد ییلدریم رتبه ششم را بین ثروتمندترین هنرپیشه های ترکیه دارد. او در سال 1979 در شهر قونیه ترکیه به دنیا آمده است و تا به حال در خیلی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی نقش ایفا کرده است.


-5برن سات با ثروت 3 میلیون دلار


برن سات پنجمین بازیگر ثورتمند ترکیه است. او که در سال 1984 در آنکارا به دنیا آمده است، تا به حال در معروف ترین فیلم های ترکیه ای نقش داشته است و همیشه در اخبار سلبریتی ها زندگی او دنبال می شود.


-4بوراک اوزچیویت با ثروت 3 میلیون دلار


بوراک ایوزچیویت نیز یکی دیگر از پولدارترین هنرپیشه های ترکیه است. او متولد 1984 در شهر استانبول است و او هم تجربه بازی در محبوب ترین سریال های ترکیه ای را داشته است.


3-تولگاهان ساییشمان با ثروت 5 میلیون دلار


در لیست ثرورتمندترین بازیگران ترکیه، تولگاهان ساییشمان رتبه 3 را به خودش اختصاص می دهد. او یک مدل و بازیگر ترکیه ای است و در شهر استانبول و در سال 1981 میلادی به دنیا آمده است. لازم به ذکر است که او جایزه بهترین مدل ترکیه را در سال 2002 و جایزه مسابقات مانهانت اینترنشنال که مربوط به زیباترین مردان است را در سال 2005 کسب کرده است.


-2نور آیسان با ثروت 5 میلیون دلار


نور آیسان یک بازیگر ترکیه ای- آلمانی است که در سال 1980 در دیوسبورگ آلمان به دنیا آمده است و به عنوان دومین بازیگر ثروتمند ترکیه شناخته می شود. این را هم بد نیست بدانید که نام کامل او آسیه نور فتاح اوغلو است، اما بیشتر از او با نام نور آیسان یاد می کنند.


1- آصلی تاندوغان با ثروت 10 میلیون دلار


در نهایت این آسلی تاندوغان است که توانسته با اختلاف زیاد عنوان ثروتمندترین هنرپیشه ترکیه ای را به خودش اختصاص دهد. او یک بازیگر و نوازنده چنگ حرفه ای است و در سال 1979 در شهر آنکارا به دنیا آمده است. لازم به ذکر است که او تحصیلاتش را در هنرستان موسیقی دانشگاه  حاجت تپه به اتمام رسانده است. او یکی از معروف ترین بازیگران ترکیه محسوب می شود و تا به حال در خیلی از سریال ها و فیلم ها نقش داشته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد