بازار بایرام پاشا استانبول

آیا شما هم یک هتل در منطقه بایرام پاشا استانبول رزرو کرده اید و حالا می خواهید بدانید که در این منطقه باید خریدتان را از کجا انجام دهید؟ پس با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این منطقه آشنا کنیم و درباره بازار بایرام پاشا استانبول توضیحاتی به شما ارائه کنیم.

درباره منطقه بایرام پاشا استانبول

بایرام پاشا یکی از آن مناطقی است که کمتر در مورد آن صحبت شده و به همین خاطر اکثر توریستان با آن آشنایی کافی را ندارند. البته این منطقه در 10 سال گذشته شاهد پیشرفت های زیادی بوده و کلا ظاهر منطقه آن از زمین تا آسمان متفاوت شده است. این روزها ساخت و سازهای زیادی در منطقه بایرام پاشا استانبول انجام می شود و ظاهرش در حال مدرن شدن است. در ضمن خوب است این را هم بدانید که این منطقه یک محله خانوادگی در استانبول محسوب می شود و در کل فضای خوبی برای اقامت خانواده ها دارد. نکته دیگر درباره این منطقه این است که به نسبت مرکز شهر حال و هوای آرام تری دارد، اما این مزیت را هم دارد که به مرکز شهر کاملا نزدیک است.

از همه این ها گذشته، موضوع دیگری که باید درباره بایرام پاشا بدانید، این است که در این منطقه بازارهای متعددی وجود دارد و دست شما برای خرید در آن بسیار باز است.

محله های موجود در منطقه بایرام پاشا

در منطقه بایرام پاشا در مجموع 11 محله وجود دارد که یکی از آن ها آلتین تپسی است. این محله در جنوب اتوبان E80 قرار گرفته است و فاصله کمی با ایستگاه مترو اسنلر دارد. آن طرف اتوبان یک محله دیگر وجود دارد که با نام عصمت پاشا شناخته می شود. این محله بیمارستان دولتی دولت را در خود جای داده است و با ماشین حدود 10 دقیقه با منطقه ایوب در همسایگی بایرام پاشا فاصله دارد. کجاتپه نیز محله دیگری است که در این منطقه قرار گرفته است و مرکز خرید معروف فروم استانبول را در خود جای داده است. اورتا محله نیز در این منطقه است و جایی است که در نزدیکی منطقه فاتح قرار گرفته و یک ایستگاه مترو هم دارد.

علاوه بر این ها محله های دیگری هم در بایرام پاشا وجود دارند که با نام های جواد پاشا، کارتال تپه، مراد پاشا، ترازی دره، واتان، ییلدریم و ینی دوگان شناخته می شوند.

مرکز خرید فروم استانبول در بایرام پاشا

معروف ترین مرکز خریدی که در منطقه بایرام پاشا به چشم می خورد، مرکز خرید فروم استانبول است. این مرکز خرید هم برای خرید، هم برای تفریح و هم برای رستوران گردی محیط بی نظیری دارد. این مرکز خرید به قدری محبوب است که اگر شما از هر کسی در استانبول سوال بپرسید که در منطقه بایرام پاشا باید از کجا خرید کنید، آدرس همین مجتمع تجاری را به شما می دهد!

این مرکز خرید وسیع 495،000 متر مربع مساحت دارد و 300 شعبه از برندهای بین المللی و ترکیه ای را در خود جای داده است. در ضمن آکواریوم استانبول و رستوران ها و اماکن تفریحی دیگری نیز در این مرکز خرید جای گرفته اند. در واقع وجود مرکز خرید فروم استانبول در بایرام پاشا باعث شده که نظر توریستان و حتی اهالی این شهر بیشتر به این منطقه جذب شود و محبوبیت آن دوچندان شود.

بازارهای بایرام پاشا

نکته دیگری که خوب است درباره بایرام پاشا بدانید، این است که در این منطقه بازارهای محلی متعددی به صورت هفتگی برگزار می شوند که از جمله آن ها می توان به شنبه بازار، یکشنبه بازار و جمعه بازار اشاره کرد. در واقع تقریبا در همه روزهای هفته در این منطقه یک بازار محلی برپا می شود. پس حتما هر روزی که در طول اقامت در این شهر وقت داشتید، به این منطقه سر بزنید و مطمئن باشید که اجناس بسیار ارزان، با کیفیت و مقرون به صرفه ای در بازارهای بایرام پاشا در انتظار شما هستند.

گفتنی است که شنبه بازار بایرام پاشا در محله کارتال تپه، یکشنبه بازار در محله آلتین تپسی و جمعه بازار آن در محله ییلدیریم برپا می شود و شما می توانید با مراجعه به این محله ها در روزهای یاد شده، از بازارهای جذاب این منطقه دیدن کنید و خرید خود را در یک فضای جالب و سنتی انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد