فکرت کوشکان

فکرت کوشکان که یکی از محبوب ترین بازیگران ترکیه ای است، به تازگی شهرت جهانی پیدا کرده است و بین مردم خیلی از کشورهای دنیا محبوب شده است! با ما همراه باشید تا یک سری از حقایق جالب درباره زندگی فکرت کوشکان را به شما بگوییم و بیوگرافی و سبک زندگی او را به شما معرفی کنیم.  



درباره فکرت کوشکان


فکرت کوشکان که در 22 آوریل سال 1965 میلادی به دنیا آمده است، یک بازیگر خوشنام و خوش آوازه در ترکیه است. او که متولد شهر زیبای استانبول یعنی بزرگترین شهر ترکیه است، یکی از مشهورترین هنرپیشه ها و یکی از خاص ترین سلبریتی های ترکیه محسوب می شود. گفتنی است که نام او در لیست محبوب ترین سلبریتی های این کشور ثبت شده است و این نشان می دهد که محبوبیت او همگانی است!


بیوگرافی فکرت کوشکان


پدر فکرت کوشکان یک مهاجر اهل آلبانی و مادرش یک مهاجر اهل بلغارستان بوده است. در واقع وقتی که آن ها به استانبول مهاجرت کردند، پسرشان یعنی فکرت کوشکان را در این شهر به دنیا آمدند. گفتنی است که کودکی فکرت کوشکان در منطقه ای به نام ایستینیه در استانبول گذشته است. متاسفانه پدر او در سن 4 سالگی فکرت کوشکان فلج شده است و وقتی که 13 ساله شده، پدرش را از دست داده است. بعد از این اتفاقات، او ناچاراً مدرسه و تحصیل را رها کرده است تا برای گذران زندگی کار لوله کشی انجام دهد! اما بعد از یک سال به همراه عمویش به یک روستا در ترکیه رفته تا آنجا یک زندگی روستایی داشته باشد. اما بعد از سه سال دوباره به استانبول برگشته تا درس و مشقش را ادامه دهد! وقتی فکرت کوشکان در حال تحصیل در دوره دبیرستان بوده، به کار بازیگری علاقه مند می شود و وقتی که از دبیرستان فارغ التحصیل می شود، به همراه دوستانش یک آتلیه عکاسی را افتتاح می کند. اما با این حال علاقه اش به سمت بازیگری بوده است و به همین خاطر تلاش می کند تا وارد یک مدرسه دولتی هنر شود، اما موفق به اخذ پذیرش این مدرسه نمی شود و مجبور می شود که چندین و چند سال درس بخواند و مطالعه کند تا بالاخره بتواند وارد یک مدرسه هنر بشود. بالاخره هم او نتیجه تلاش هایش را می بیند و بالاخره می تواند پذیرش دانشگاه دولتی هنر استانبول را دریافت کند.


سرمایه فکرت کوشکان


همان طور که گفتیم فکرت کوشکان از صفر شروع کرده و در ابتدا هیچ سرمایه ای نداشته است. اما جالب است بدانید که حالا سرمایه اش به چند صد هزار دلار رسیده است و حالا به عنوان یکی از سلبریتی های ثروتمند ترکیه شناخته می شود.


زندگی شخصی فکرت کوشکان


فکرت کوشکان تا به حال دو بار ازدواج کرده است. همسر اول او که بهار کریم اوغلو بوده است، از سال 2005 تا 2009 با فکرت کوشکان زندگی کرده است. بعد از اینکه فکرت کوشکان از این همسرش جدا شده است، تا سال 2014 تنها بوده است و در سال 2014 هم با شخص دیگری به نام آرسوی اوزکارا ازدواج کرده است.


جوایز فکرت کوشکان


فکرت کوشکان تا به حال چند جایزه در زمینه بازیگری کسب کرده است. او در سال 2002 توانسته در جشنواره فیلم آنکارا به عنوان بهترین بازیگر شناخته شود. در سال 2006 هم توانسته در جشنواره فیلم استانبول عنوان بهترین بازیگر را برای فیلم "پدرم و پسرم" کسب کند.


فیلم های فکرت کوشکان


حالا که با فکرت کوشکان و بیوگرافی آن آشنا شدید، بد نیست که نگاهی به فیلم های این بازیگر مطرح نیز بیندازیم. او در سال 1988 اولین فیلم خود با عنوان "مه" را بازی کرده است. گفتنی است که او از سال 2000 به بعد پر کار تر شده است و این نشان می دهد که محبوبیت او از سال 2000 به بعد بیشتر از پیش شده است. گفتنی است که او در سال 2019 در دو فیلم و سریال مختلف به نام های "معجزه عشق" و "شهر بی رحم" نقش آفرینی کرده است که اولی فیلم و دومی سریال هستند. لازم به ذکر است که این فیلم و این سریال محبوبیت بسیار زیادی در سال 2019 پیدا کردند و شاید بتوان گفت که محبوبیت او را در کشور ترکیه تثبیت کردند! راستی فیلم مورد علاقه شما از فکرت کوشکان کدام فیلم است و شما او را به خاطر بازی در کدام فیلم یا سریال می شناسید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد