محله بدنام استانبول

استانبول یک شهر توریستی و خوش نام و خوش آوازه است که همیشه از خوبی های آن تعریف می کنند و کمتر کسی درباره خطر و نا امنی در آن صحبت می کند. با اینکه استانبول شهر بسیار امنی است و در کل می توان با خیال راحت در آن تردد کرد، اما به هر حال این شهر نیز مثل هر شهر دیگری در دنیا یک نیمه تاریک دارد! در واقع یک سری مناطق در این شهر وجود دارند که شاید نتوان مثل مناطق توریستی آن آزادانه در آن ها تردد کرد و شاید قدم زدن در شب هنگام در آن ها کار خطرناکی باشد! ما امروز می خواهیم این محله های بدنام استانبول را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا شما هم دید بازتری به مناطق مختلف این شهر پیدا کنید و در نتیجه سفر امن تری را به مقصد این شهر زیبا در ترکیه تجربه کنید.

 


منطقه ساریگل استانبول


منطقه ساریگل یکی از محله های بدنام استانبول است که البته بیشتر توریستان آن را نمی شناسند و اصلا نام آن را هم در زمان اقامتشان در ترکیه نمی شوند! این محله ای که در مورد آن صحبت می کنیم، به خاطر جشن های غیر نرمال و همین طور مصرف مواد در ترکیه بدنام شده است و خود مردم این شهر معتقدند که ساریگل یکی از خطرناک ترین محله های استانبول است و خود مردم این شهر هم سعی می کنند زیاد با مردم این محله مراوده نداشته باشند! البته این را هم باید در نظر داشته باشیم که در همه مناطق در هر شهر و هر کشوری، آدم خوب و بد وجود دارد و مسلما انسان های درستی نیز در این منطقه زندگی می کنند.


تارلاباشی استانبول


متاسفانه باید بگوییم که تارلاباشی مرکز مخدر استانبول است و در کل نرخ جرم و جنایت نیز در آن بالاست! در واقع باید بگوییم که تعداد خلافکارانی که در این محله بدنام در استانبول زندگی می کنند، بسیار زیاد است! اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، اگر شما خودرو خود را در این محله پارک کنید و بعد از یک ساعت برگردید و ببینید که ماشین شما سر جای خودش است، عملا شانس به شما رو آورده است! از آنجایی که احتیاط شرط عقل است، به شما توصیه می کنیم که اصلا به این محله نروید و سعی کنید که گذرتان به خلافکاران این منطقه نیفتد!


باغچیلار استانبول


یکی دیگر از محله های بدنام استانبول با نام باغچیلار شناخته می شود. این محله حال و هوایش با همه محله های این شهر در ترکیه متفاوت است و هر کسی که از آن بازدید می کند، احساس می کند که یک دنیای دیگر را دیده است و اصلا این منطقه جزئی از استانبول نبوده است! به هر حال اگر شما هم می خواهید تصور خوبی از این شهر در ترکیه داشته باشید، بهتر است که به این محله مراجعه نکنید!


هاجیهوسرف استانبول


با اینکه هایجیهوسرف یکی از محله های بدنام استانبول است. اما خوشبختانه قدم زدن در آن هیچ خطری برای شما ندارد! چراکه در این محله همیشه ماشین های پلیس پارک هستند و همیشه این منطقه زیر نظر است! اما به هر حال توصیه ما به شما این است که سعی کنید از این محله در استانبول عبور نکنید و تا جای ممکن به آن مراجعه نکنید.


خیابان غازی استانبول


به شما توصیه می کنیم که اگر احیانا خواستید به خیابان غازی استانبول مراجعه کنید، بیشتر به این مساله فکر کنید و زود برای رفتن به این خیابان تصمیم گیری نکنید! چراکه این خیابان یکی از بدنام ترین خیابان های استانبول است و به این معروف است که همیشه در آن دعوا و درگیری در جریان است! با این حساب مراجعه به این خیابان و قدم زدن در آن ریسکی است که به احتمال زیاد شما هم نمی خواهید آن را بپذیرید! در آخر این را هم بگوییم که در استانبول محله های خوب زیادی وجود دارد که شمارشان از شمار این محله های بدنام که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم، بسیار زیادتر است! نکته دیگر اینکه این محله هایی که در مورد آن ها صحبت کردیم، خیابان های خوب و بد زیادی دارند. اما به هر حال این یک واقعیت است که این منطقه ها به بدنامی معروف هستند و اصولا تردد در آن ها به توریستان توصیه نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد