درباره کشوره استانبول

آیا شما هم دلتان می خواهد که به یک شهر سرزنده و مدرن سفر کنید تا بتوانید یک هفته ای را بدون فکر و دغدغه سپری کنید و فقط خوش بگذرانید؟ آیا شما هم دلتان می خواهد که تجربه خرید از شعب بهترین برندهای دنیا را پیدا کنید و در جذاب ترین اماکن تفریحی تفریح کنید؟ در این صورت ما به شما تور استانبول را پیشنهاد می کنیم! در ادامه زیر و بم تور استانبول را برایتان توضیح می دهیم و به شما یک سری نکات جالب و کاربردی درباره تور استانبول یاد می دهیم! تور خیلی ارزان استانبول

درباره تور استانبول


تور استانبول که این روزها محبوبیت بسیار زیادی بین مسافران و توریستان پیدا کرده است، یک تور تفریحی بسیار جذاب است که محال است کسی از شرکت در آن لذت نبرد!  تور استانبول هم برای کسانی که اهل خرید هستند، هم کسانی که به دنبال تفریح و گشت و گذار هستند، هم برای کسانی که عاشق رستوران گردی و کافه گردی هستند و هم برای کسانی که اهل تاریخ و فرهنگ هستند، تور مسافرتی جالبی است.


زمان مناسب برای سفر به استانبول


از نظر آب و هوایی فصل بهار و پاییز بهترین زمان سفر به استانبول است. چراکه در این فصل ها آب و هوای استانبول نه چندان سرد و نه چندان گرم است و با این حساب شما می توانید به عنوان توریست خیلی راحت از مراکز خرید استانبول و بازارهای استانبول دیدن کنید و با آسودگی کامل از اماکن دیدنی و اماکن تاریخی استانبول نیز بازدید داشته باشید.


ارزان ترین زمان سفر به استانبول


ارزان ترین زمان شرکت در تور استانبول فصل زمستان است. در این فصل معمولا تور استانبول با ارزان ترین و به صرفه ترین قیمت ممکن برگزار می شود. البته لازم به ذکر است که اگر هدف شما از سفر به استانبول خرید باشد، بهتر است که سفر خود به استانبول را به زمانی موکول کنید که مراکز خرید استانبول تخفیف خورده باشند. چراکه در این صورت بودجه کمتری برای خرید در تور استانبول نیاز دارید و عملا هزینه های سفر به استانبول برایتان کمتر می شود. در این صورت بهتر است که اواسط خرداد تا اواسط تیر یا اواسط آذر تا اواسط دی در تور استانبول شرکت کنید.


بهترین مراکز خرید استانبول برای خرید در تور استانبول


برای اینکه بتوانید زمان خود برای خرید در تور استانبول را بهتر برنامه ریزی کنید، بهتر است که اول بودجه خرید خود را مشخص کنید و ببینید که خرید از کدام مراکز خرید استانبول برای شما با توجه به بودجه ای که دارید، مناسب تر است. اول از همه بهتر است این را بدانید که امکان تخفیف گرفتن از بازارهای سنتی استانبول وجود دارد، اما این امکان در مراکز خرید استانبول خیلی وجود ندارد. نکته دیگر اینکه در استانبول یک سری مرکز خرید وجود دارد که با نام اوت لت شناخته می شوند و قیمتشان به صرفه تر از مراکز خرید دیگر استانبول مثل مرکز خرید جواهر استانبول، مرکز خرید فروم استانبول و مرکز خرید استانبول مال است.البته که این مراکز خرید هم جذابیت های خاص خودشان را دارند، اما حقیقت این است که قیمت اجناس آن ها کمی بالا است.


بهترین هتل ها در تور استانبول


توصیه ما به شما این است که برای اقامت در استانبول بیشتر به لوکیشن هتل دقت کنید تا تعداد ستاره های آن! واقعیت این است که شما در تور استانبول بیشتر مشغول خرید و گشت و گذار خواهید بود و کمتر وقتتان را در هتل سپری خواهید کرد. پس اگر بودجه کمی برای سفر به استانبول دارید، بهتر است که یک هتل ارزان در استانبول، اما در یک منطقه خوب و با دسترسی های خوب، برای خودتان رزرو کنید.


ایده هایی برای تفریح در تور استانبول


همان طور که گفته شد، خوبی استانبول به این است که در آن امکان تجربه تفریحات متنوعی وجود دارد. بهتر است که اول از همه این را بدانید که با توجه به وقت محدودی که شما در تور استانبول دارید، امکان تجربه همه تفریحات را ندارید. پس بهتر است که ببینید که هدفتان از سفر به استانبول چیست و چه تفریحاتی حالتان را بهتر می کند. سپس بنا بر سبک تفریحی که دوست دارید، لیستی از بهترین اماکن تفریحی استانبول را تهیه کنید و فقط از همان اماکن تفریحی استانبول و اماکن دیدنی استانبول دیدن کنید. یعنی اگر اهل شهربازی و تفریحات هیجان انگیز هستید، به شهربازی هایی مثل اسفانبول استانبول بروید و اگر بیشتر اهل موزه گردی و بازدید از اماکن تاریخی استانبول هستید، وقتتان را به بازدید از بناهایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی استانبول و کاخی توپکاپی استانبول اختصاص دهید. اگر هم نه، در مراکز خرید استانبول گشت بزنید و سعی کنید که از فرصت اقامت خود در استانبول برای پیدا کردن بهترین و ارزان ترین لباس ها بهره ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد